• A fost dezvoltat prototipul inițial al Mediilor 3D interactive, cu următoarele funcții de bază:
  • spațiu virtual parțial cu o parte din clădiri modelate 3D și texturate (rezultate din reconstrucția 3D)
  • funcționare pe toate dispozitivele țintă: PC, web browser, VR (HTC Vive) și mobile (Android)
  • conectarea unui număr mare de utilizatori simultan: tehnologie tip MMO (massive multiplayer online), pot fi conectati sute chiar mii de utilizatori simultan, în funcție de capacitatea serverului
  • interacțiuni de bază: vizualizare 3D, avatar configurabil, mișcarea avatarului prin scenă, deschiderea de uși, quest-uri, ghizi virtuali
  • A fost dezvoltat  prototipul inițial al Sistemului de adnotări digitale pe cărți fizice, disponibil ca aplicație pe platforma mobila (Android) și oferind toate funcțiile de baza stabilite.
  • Au fost elaborate noi articole științifice, ajungându-se la un total de 8, din care 7 ISI, pe primele 2 etape.
  • Prototip initial al mediilor 3D interactive, functional (executabile +  instructiuni/descriere)
  • Prototip initial al sistemului de adnotari digitale, functional (executabile + instructiuni/descriere)
  • Toate articolele realizate până în prezent
Titlu, Autori, Conf/jurnal Status
A review of methods used for revitalizing books and reading experience,
Alin Moldoveanu, Iulia Stănică, Maria-Iuliana Dascălu, Florica Moldoveanu
International Symposium on Fundamentals of Electrical Engineering, București, 2018, IEEE, ISBN: 978-1-5386-7212-9, ISI: WOS:000480396400077
publicat
Virtual museums – technologies, opportunities and perspectives
Mihaela Anton, Gabriela Nicolae, Alin Moldoveanu, Oana Bălan
Romanian Journal of Human – Computer Interaction, vol.11, no.2, 2018, pg.127-144, ISSN 1843-4460, CNCSIS B+.
publicat
LibQuest – Revitalize Libraries and Reading Through Gamification
Maria Anca Băluțoiu, Alexandru Grădinaru, Alin Moldoveanu, Florica Moldoveanu, Anca Morar, Ana-Karina Nazare, Mireille Rădoi
15th International Scientific Conference on eLearning and Software for Education (eLSE) – New Technologies and Redesigning Learning Spaces, vol I, pg. 173-180, ISSN: 2066-026X, DOI: 10.12753/2066-026X-19-023, ISI: WOS:000473322400023
publicat
Emergent Technologies to Enrich Reading Outcomes through Augmented Reality,
Iulia Stănică, Alin Moldoveanu, Maria-Iuliana Dascălu, Florica Moldoveanu, Mireille Rădoi, Iosif Nemoianu
“Revue Roumaine des Sciences Techniques”, publicație a Academiei Române, vol. 64, iss. 1, pg. 95-100, 2019, ISSN: 0035-4066, ISI: WOS:000464302300016
publicat
LibQuest initial prototype – Mixed-reality quests to revitalize libraries and reading
Maria Anca Băluțoiu, Alexandru Grădinaru, Alin Moldoveanu, Florica Moldoveanu, Ana-Karina Nazare
Accceptat la conferinta “16th eLearning and Software for Education Conference – eLSE 2020”, ISI
acceptat
Rapid Modelling Techniques for 3D Reconstruction of Historical Buildings, for Immersive Virtual Environments
Nazare Ana-Karina, Moldoveanu Alin, Moldoveanu Florica, Gradinaru Alexandru, Balutoiu Maria Anca, Asavei Victor
Accceptat la conferinta “16th eLearning and Software for Education Conference – eLSE 2020”, ISI
acceptat
Socio-Collaborative Reading through AR-Annotations over Physical Books
Iulia Stănică, Alin Moldoveanu, Florica Moldoveanu, Alexandru Grădinaru, Maria Dascălu
Accceptat la conferinta “16th eLearning and Software for Education Conference – eLSE 2020”, ISI
acceptat
Evolving the Very Act of Reading, with Socio-Collaborative Dimensions – AR-Annotations over Physical Books
Acceptat spre publicare in University POLITEHNICA of Bucharest Scientific Bulletin, Series C-electrical Engineering And Computer Science (jurnal ISI).
acceptat